راهنمای بازی

ویچر ۳ : Magic Lamp

ویچر 3 : Magic Lamp

این ماموریت پس از ماموریت Wandering in the Dark باز می شود و غارت های بسیاری در آن یافت می شود.

ویچر ۳: Magic Lamp

این ماموریت بلافاصله پس از ماموریت اصلی Wandering in the Dark در دسترس است.

Keira را دنبال کنید و از حس های ویچری خود در فضای بعدی استفاده کنید تا درگاه را پیدا کنید. بعد از صحنه ی بازی، شما نیاز خواهید داشت که منقل ها را به ترتیب درست روشن کنید واین الگوی ساده ای برای دنبال کردن دارد. اگر این کار را به ترتیب نادرستی انجام دهید، روح ها به شما حمله خواهند کرد.

  • اول: مستقیما در سمت راست درگاهی که وارد شدید.
  • دوم: مستقیما در سمت چپ درگاهی که وارد شدید.
  • سوم: در سمت راست درگاه و دورتر.
  • چهارم: در سمت چپ درگاه و دورتر.

در اتاق جدید، صندوقچه را غارت کنید و یادداشت ها را بردارید، سپس از صخره ها به سمت راست بالا بروید تا یک مکان قدرت را پیدا کنید.

در اتاق بعدی شما یک Golem پیدا خواهید کرد، آن ها آرام هستند، از نشان Quen برای محافظت بیشتر استفاده کنید. از سه حمله پشت سر هم جهشی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که جاخالی دهید و غلت بخورید تا فاصله ی خود را حفظ کنید.

وقتی Golem را کشتید، لاشه ی او و صندوقچه های اتاق را غارت کنید. به طاق در نزدیکی پله ها بروید و سنگ ها را خرد کنید (از یک اسلحه یا نشان Aard استفاده کنید) و غارت های بیشتری انجام دهید. حالا از راهی که آمده بودید و به بیرون برگردید – جایی که به یک تخته سنگ در مسیر می رسید. این ماموریت را تمام می کند!

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه ی دهمین سال فعالیت، با گستره ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده ی سنی، برای کاربران خود « تجربه ی لذت بخش یک خرید اینترنتی » را تداعی مکند. »ارسال سریع«، » ضمانت بهتری قیمت« و » تضمین اصل بودن کالا« سه اصل اولیه است که ...

اطلاعات تماس و پشتیبانی

   
تلفن تماس: 09354493151
   

برای ارسال ایمیل روی این لینک کلیک کنید.

بالا