راهنمای بازی

ویچر ۳ : A Towerful of Mice

ویچر ۳: A Towerful of Mice

حساب روح و عاشق او را برسید تا نمایشنامه ی این ماموریت آشکار شود.

ویچر ۳: A Towerful of Mice

وقتی ماموریت An Invitation from Keira Metz را تمام کردید، این ماموریت مناسب را آغاز خواهید کرد.

سوار قایق Keira شوید و به جنوب بروید. وقتی لنگر انداختید، دشمنان زیادی به شما حمله خواهند کرد، بنابراین با شتاب پیش بروید و کسی را به زندانی نگیرید. شما با Drowner ها و Rotfiend ها رو به رو خواهید شد، بنابراین مراقب سر و صداها باشید و سعی کنید که از آن ها به سود خود استفاده کنید. برای افزایش آزار و مزاحمت، چند غول هم در این نزدیکی وجود دارند.

به طرف برج پیش بروید و اگر می خواهید این ماموریت را کمی برای خود آسان تر کنید، سعی کنید که از Drowner ها و ساحره های آب دوری کنید. درون برج از حس های ویچری خود استفاده کنید و جاهایی که صدای روح ها را می شنوید، لامپ را روشن کنید.

از درب عبور کنید و از پله ها پایین بروید، هرچیزی را که دوست دارید، بر سر راه غارت کنید، سپس در جایی که محیط به رنگ سبز می درخشد، به روح ها گوش بسپارید. حالا با استفاده از لامپ پله ها را یکی یکی به بالا برگردید تا به روح های دیگری در نزدیکی آتش گوش کنید.

در طبقه ی سوم می توانید چیزهای بیشتری را غارت کنید و از لامپ و حس های ویچری برای پیدا کردن سرنخ های بیشتر استفاده کنید. دو طبقه ی دیگر بالا بروید و در پایان همه ی این ها، یک اهرم پیدا خواهید کرد که یک در را در گوشه باز می کند.

از طریق در مخفی، صندوقچه های بیشتری را برای غارت پیدا خواهید کرد، سپس حس های ویچری خود را برای سرنخ های بیشتر فعال کنید و از لامپ استفاده کنید تا با روح حرف بزنید و یا او را کمک کنید و یا کمک را رد کنید. ما در این جا کمک کردن را پیشنهاد می کنیم.

اگر شما به روح کمک نکنید

اگر به او کمک نکنید باید خود را برای یک مبارزه آماده کنید. حالا به بیرون برگردید و دوباره با او مبارزه کنید، سپس به نقطه ای که روی نقشه مشخص شده است بروید و با کسی که عاشق او (روح) است حرف بزنید. بعد از این، شما به برج خواهید برگشت و با اشباح مبارزه کنید تا به آن جا برسید، سپس پیش از آن که به کلبه ی Keira برگردید به اتاقی که روح را ملاقات کرده بودید بازگردید.

کمک کردن به روح

اگرتصمیم بگیرید که به او کمک کنید، با او مبارزه نخواهید کرد. به بیرون از برج و پیش قایق در نزدیکی آب بروید. با قایق به سمت شمالی ترین علامت (marker) بروید و درب کلبه را بزنید. بعد از این صحنه دور شوید، اما زمانی که صدای فریاد شنیدید برگردید. در پشت کلبه، شما Graham را مرده پیدا خواهید کرد. حالا به کلبه ی Keira برگردید و با او حرف بزنید.

این ماموریت تمام می شود و و ماموریت A Favor For a Friend باز می شود.

یک نظر

یک نظر

  1. کورش

    ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ at ۴:۴۶ ب.ظ

    این لامپه کار نمیکنه من مگیرم سمت نوز سبزا کاری انجام نمیده برای روشن شدن چراغش کاری باید کرد ؟

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه ی دهمین سال فعالیت، با گستره ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده ی سنی، برای کاربران خود « تجربه ی لذت بخش یک خرید اینترنتی » را تداعی مکند. »ارسال سریع«، » ضمانت بهتری قیمت« و » تضمین اصل بودن کالا« سه اصل اولیه است که ...

اطلاعات تماس و پشتیبانی

   
تلفن تماس: 09354493151
   

برای ارسال ایمیل روی این لینک کلیک کنید.

بالا