راهنمای بازی

راهنمای ماموریت جانبی Of Dairy and Darkness ویچر ۳

راهنمای ماموریت جانبی Of Dairy and Darkness ویچر 3

این ماموریت با خرید مجسمه مارمولک از یک تاجر آغاز می شود. این ماموریت پس از ماموریتی که در جنگل Oxenfurt به پایان رسید ظاهر می شود. آنجا، خانه سوخته و یک دایره جادویی در داخل پیدا می کنید. مجسمه را در دایره قرار دهید تا پورتال جادویی فعال شود.

 

راهنمای ماموریت جانبی Of Dairy and Darkness ویچر 3

 

شما به زیر زمین منتقل می شوید. اولین تله دخمه پرپیچ و خم کوچک که از طریق آن باید در حالی که از دود پنیر اجتناب می کنید عبور کنید. همچنین می توانید این تله را با راه رفتن از طریق صخره های سمت چپ دور بزنید. پس از پیاده روی، می توانید پورتال دیگری را فعال گمید. در اتاق بعدی باید از طریق دالان هایی شنا کنید تا زمانی که به یک آزمایشگاه حفاظت شده توسط یک هیولا برسید. پس از کشتن آن هیولا، می توانید اتاق را بررسی کنید. بر روز میز یک ژورنال پیدا می کنید و در کنار پورتال دیگری، توهمی در صخره ها به وجود می آید.

 

راهنمای ماموریت جانبی Of Dairy and Darkness ویچر 3

 

شما به اتاق آخری که باید مانع مجیک را در آنجا از بین ببرید انتقال پیدا می کنید. برای انجام این کار، از علامت Igni بر روی مجسمه ها در دو طرف اتاق استفاده کنید (یکی در سمت چپ در پشت یک توهم پنهان است). مانع از بین می رود و شما قادر به برداشتن شمشیر Emmentaler می شوید. در صندوچه ای که پیدا می کنید مجسمه دیگری را پیدا می کنید. هم اکنون از طریق پله ها آنجا را ترک کنید و تلپورت را باز کنید تا شما را به خانه سوخته برگرداند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب

بالا